ای کاش...

ای کاش من هم وجود داشتم...

چرا میبینن اما انگار که ندیدن؟
چرا فکر می کنن که فقط خودشون ......


همیشه هر چی که می خوام بگم می بینم سکوت آرامش بخش تر از همه حرفهاست.
نظرات 5 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:21 ق.ظ http://seawave.blogspot.com

.....

این کامنت از همه آرام بخش تر بود.ممنون امیر آقا

حباب کوچک یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:57 ق.ظ

سارا!!!!
این چه حرفیه؟!!!
از تو بعیده خانمی!!!!!!!!!!!
دیگه تکرار نشه ها!
معلومه که وجود داری
معلومه که هستی
دیگه نگی ها!
آخرین بار باشه
این یه اخطاره!

چرا بعیده؟چون ما حساس نیستیم؟چون هر کی هر کاری خواست بکنه حق داره اما من حتی حق ندارم که از یه کوله بی ... یه گله کوچیک بکنم؟
(جای ۳ تا نقطه یه خروار کلمه بود که جا نشد.بازم سکوت بهتره!)

حسام یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:56 ب.ظ http://biabargard.blogsky.com

سلام.
نمی دونم چرا این روزا چرا تو هر بلاگی میرم حرف از سکوت هست.
کم کم دارم شعر کم میارم در مورد سکوت. که برای بچه ها کامنت بزارم.
من گرفتار سکوتی هستم که گویا ژیش از هر فریادی لازم است.( یه همچین چیزایی)
اگر خواستی فریاد بزنی بیا بلاگ من تو قسمت کامنت فریاد بزن چون من کسی هستم که دلم می خواد به فریاد همه گوش بدم. ولی هیچ کسی نیست که بخواد حرفم رو بشنوه چه برسه به فریادم. ( خیلی طولانی شد)

المیرا یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:08 ب.ظ

دیگه نگی ها سارا!
اومدم از خونه هم نگاه کردم ببینم حرفتو پس گرفتی یا نه.
اگه نه یه اقدامات اساسی می کنما!
دوجانبه
همه جانبه!

بالایی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:10 ب.ظ

پس ما کی هستیم؟
من کی ام؟
ده!
دوست داریم سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد