خودمون باید درست کنیم!

خسته شدم از بس همه دارن بخاطر بم می توپن به دولت و رهبری و بسیج و ....
بابا ما اینیم دیگه میگین نه!هر کی می خواد بره قدرت و بگیره دستش و هر کاری می خواد بکنه اینطوری که نمیشه! با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه که!(درست گفتم این ضرب المثلُ )
این ساعت رو ببینین:

همش کار خود ما انسانهاست!
نظرات 11 + ارسال نظر
همسایه بغلی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:57 ب.ظ

این ساعته خیلی باحاله. می دونم منظور جالبی داره ولی هنوز نگرفتم! دارم فکر می کنم..
ببین موضوع همینه: چرا قدرت باید دست یک نفر باشه؟ یا دست اقلیت باشه؟ خب همین می شه دیگه. بقیه جز غرغر کردن کاری نمی تونن بکنن. چون قدرتی ندارن. خودتم می دونی که تنهایی کسی نمی تونه کاری بکنه. اگه هم بخوان که خب باید از خیلی چیزا بگذرن . خودتم می دونی که تنهایی کسی نمی تونه کاری بکنه. بنابراین همه انتظاراها معطوف می شه به کسانی که قدرت رو در دست دارن. قدرت پول همه چی. همین جا مثلا: فکر می کنی من و تو و انسان چرا نمی تونیم به سینا بگیم بالای چشمت ابرو؟ حق هم داریما. ولی نمی گیم. چون می دونیم یکی هست که این بابا هر غلطی بکنه چون عزیزکرده ست آب از آب تکون نمی خوره. و خودمونیم که نهایتا باید صحنه رو ترک کنیم. پس غرغر می کنیم. این یه جور تخلیه روحیه.
اما این غرغر کردنا ی وبلاگی هم به نظر من بالاخره به یه جایی می رسه.

حباب جان جان سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:29 ب.ظ

جریان این ساعته رو هر چی فکر کردم نفهمیدم! مرسی آی کیو!!

همه چیز دست ما انسانهاست

سینا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:09 ب.ظ http://delsinario.blogspot.com

اولندش که من جسارت نکردم٬ شما نوشته ی منو با لحن دعوا خوندین٬ دوما که ما هم همینیم که هستیم٬ توپمون پره دیجه!! سوما: من اگه بلد بودم اونو درست کنم که یه کاریش می کردم دیم دیریم دم...!!

ببخشید.گفتم شاید شما هم...

آرتا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:12 ب.ظ

چه ساعت باحالیه!!!
اگه ساعت ۷:۳۰ باشه عقربه ها چه شکلی وایمیستن؟؟؟

چه شکلی؟!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:40 ب.ظ http://sunset.blogsky.com

۱- در مورد توپیدن درست می گی.
۲- هر کی بخواد نمی تونه بره قدرتو دست بگیره.
۳- این ساعت چه ربطی به موضوع شما داشت؟

۱-همینطوره!
۲-خواستن توانستن میاره.
۳-همه چیز دست ما انسانهاست

امیر مسعود سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:37 ب.ظ http://amirmassoud.blogsky.com

من فقط می دونم که ضرب المثل من ضرب المثل کاملتر بود!!!

....

ایمان چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:39 ق.ظ http://7day.blogsky.com

سلام با شما موافقم
چون همه چیز بغیر از خداوند نسبی هستند

مرحبا بکم.

ناناهیتا چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:57 ق.ظ http://nanahita.blogsky.com

آفرین!!!!!!!!!!۱ هنر در می کنی اونم از نوع سورالش.
یه خورده اگه براش نقد هم بنویسی ممنون میشم.

دوباره از این قلمبه سولمبه ها در وکردی ها!
پس چی فک کردی!

همه چیز دست ما انسانهاست

م ر ی م چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:44 ق.ظ http://shodan.blogsky.com

چه ساعت خوشگلی !!!
ای عقربه ، ای عقربه ، پرواز کن آهسته تر
آرام رو ، آرام رو ، ره باز کن آهسته تر
خورشید تندی کم نما ، عمر از شتابت حیف شد
گردش نما آرام تر ، ره باز کن اهسته تر
این داستان مختصر ، یک بار ممکن گردت
پایان ببر آرام تر ،آغاز کن آهسته تر
من باهات موافقم .
کوشش کوتاه توست ، معنی دستان عمر
لایق ماتم بود ؟، مرد ز پا چون نشست

ممنون

سینا چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:12 ق.ظ http://delsinario.blogspot.com

آپدیت!! من که جرات ندارم که...

ای بابا!
سرور مایی.آقایی.هر چی شما بگی
به روی چشم .آپدیتش می کنم.همین الان

اصلا تقصیر ماست که اسم آدم بدجنسمون سیناست.خدا اون رو به راه راست هدایتش کنه که ما دوتا رو هم با هم درگیر کرد.ای......

مهران چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:23 ق.ظ http://bobogoal.blogsky.com

من هم مثل بقیه سراز ماجرای ساعت در نیاوردم . بعدش هم اینکه مردم به دولت و سایر نهادهای وابسته به آن می توپند بخاطر این است که دولت مسئول این کشور است . در مورد بم هم اولا اگر دولت نظارت بر ساخت وساز ها داشت امروز درصد خسارت به مراتب کمتر بود دوما حالا که شده اما چرا در مورد توزیع کمک ها به مردم بم و همچنین سرو سامان دادن به اوضاع آن مثل بیرون آوردن اجساد و یا دفن مرده ها این قدر ناهماهنگی و سوء مدیدیریت وجود دارد مسئول این موارد کیست ؟
در کشورهای اقتدار گراء مثل ما دولت اجازه ورود به دستگاه را به همه افراد را نمی دهد فقط آن ها که خودی هستند وارد می شوند که در ایران آقایون بسیجی و حزب الهی خودی هستند . باید به عناصر دانشگاهی وتحصیل کرده اجازه ورود ودردست گرفتن قدرت در هر بخشی که تخصص دارند داده شود . خداحافظ

۱-همه چیز دست ما انسانهاست

۲-من نمی گم دولت بی تقصیره.میگ خسته شدم اینقدر حرف زدیم و خودمون رو خسته کردیم و آخرش چیزی ندیدیم.آخه با حرف که کار درست نمیشه ! به عمل کار برآید نی به سخن(درست بود ضرب المثل؟)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد